Google biedt een reeks internetservices voor bedrijven die het beheer van de online gegevens van hun werknemers willen uitbesteden. Met een Google Apps-account worden de e-mail-, contact- en agendagegevens van alle gebruikers opgeslagen op de servers van Google en zijn ze toegankelijk via een aangepast domein. Als u een zakelijke Google-account heeft, kunt u deze instellen op een Apple iPhone en het apparaat configureren om uw e-mail, adresboek en agenda's te synchroniseren.
1 Tik op het pictogram "Instellingen" op het startscherm
van de iPhone.
2 Ga naar de sectie E-mail, contacten, agenda's van het hoofdmenu en
tik op de optie "Account toevoegen".
3 Kies "Microsoft Exchange" uit de lijst met accounttypes.
4 Voer je volledige zakelijke e-mailadres van Google in en tik op
'Volgende'.
5 Typ uw volledige e-mailadres in het veld Gebruikersnaam en voer uw
zakelijke Google-wachtwoord in het veld Wachtwoord in. Laat het veld Domein
leeg en tik op "Volgende".
6 Vul het veld Server in met "m.google.com" en tik
nogmaals op "Volgende".
7 Verplaats de schuifregelaars naast "Mail",
"Contacten" en "Agenda's" naar de positie "Aan".
Als u wordt gevraagd naar bestaande gegevens, kiest u "Op mijn iPhone
bewaren" in het dialoogvenster.
8 Tik op de knop "Gereed" in de rechterbovenhoek van het
scherm om het instellen van het account te voltooien.
Als je een vraag hebt over Gmail, bezoek
dan onze website Gmail Ondersteuning Nederland.
No comments:
Post a Comment