Monday, 14 December 2020

Het hacken van uw Gmail-account kan verwoestend zijn. Laat dat niet gebeuren! Leer nu hoe u uw Gmail-account beveiligt.

Het hacken van uw Gmail-account kan verwoestend zijn. Laat dat niet gebeuren! Leer nu hoe u uw Gmail-account beveiligt.

Gmail is de populairste gratis e-mailservice die door miljoenen mensen over de hele wereld wordt gebruikt. Miljarden berichten worden elke dag verzonden en ontvangen via de e-mailsoftware van Google. Veel van deze berichten bevatten persoonlijke of vertrouwelijke informatie.

Helaas is het ook waar dat kwaadwillende hacks, phishingaanvallen en wachtwoordlekken steeds gewoner worden. Om te voorkomen dat uw persoonlijke e-mail in de handen van iemand anders terechtkomt, moet u uw Gmail-account beveiligen.

Laten we eens kijken hoe u uw Gmail-account in slechts zes eenvoudige stappen kunt beveiligen.

1. Open uw Google-accountinstellingen

Navigeer naar Gmail en klik op je profielfoto rechtsboven op de pagina, waardoor het Google-menu wordt geopend. Selecteer daar Beheer uw Google-account. Toen u zich aanmeldde bij Gmail, heeft Google ook één account voor u gemaakt om toegang te krijgen tot al hun services. Dit staat bekend als uw Google-account.

Elke service heeft zijn eigen instellingen en opties, maar kritieke informatie zoals uw wachtwoord, tweefactorauthenticatie en andere persoonlijke gegevens worden beheerd via uw Google-account. Selecteer Beveiliging in het linkermenu.

2. Los beveiligingsproblemen op

Als onderdeel van een poging om uw account te beveiligen, biedt Google beveiligingsaanbevelingen. Als er openstaande problemen zijn, worden deze bovenaan de pagina Beveiliging van uw account vermeld. Zelfs als er geen suggesties zijn, klikt u op Account beveiligen onder aan het gedeelte Gevonden beveiligingsproblemen.

Hiermee gaat u naar een overzicht van de beveiligingsstatus van uw Google-account. De site maakt gebruik van een stoplichtsysteem om u te waarschuwen voor aandachtspunten. Als alle zes secties groen zijn, kunt u naar andere gebieden gaan. Volg anders de richtlijnen die bij elke sectie worden vermeld om uw Gmail-beveiliging te verbeteren.

3. Update wachtwoord en twee-factorenauthenticatie

Terug op de beveiligingspagina van uw Google-account is er een overzicht met de titel Aanmelden bij Google. Hier kunt u zien wanneer uw wachtwoord voor het laatst is gewijzigd en of u tweefactorauthenticatie heeft ingeschakeld. Het is een goede gewoonte om uw wachtwoord te wijzigen door een sterker wachtwoord, vooral als u wachtwoorden opnieuw gebruikt.

Tweefactorauthenticatie (2FA) voegt een stap toe aan het inlogproces. Nadat u uw gebruikersnaam en wachtwoord heeft ingevoerd, wordt u gevraagd om een ​​tijdelijke code in te voeren. Dit wordt gebruikt om ervoor te zorgen dat u zich aanmeldt en niet alleen iemand met uw inloggegevens.

4. Beoordeel recente beveiligingsactiviteit

Nadat u de beveiligingscontrole van Google heeft voltooid, ervoor heeft gezorgd dat u een veilig wachtwoord gebruikt en tweefactorauthenticatie heeft ingeschakeld, kunt u eerdere beveiligingsgebeurtenissen in uw account bekijken. Scrol op de hoofdpagina Beveiligingsinstellingen totdat u het gedeelte Recente beveiligingsactiviteit bereikt.

Dit gebied toont alle aanmeldings- of toegangsgebeurtenissen van de afgelopen 28 dagen. Elk item toont het apparaat of de app en de datum van de gebeurtenis. Als u een enkele gebeurtenis opent, zijn er meer details, zoals het IP-adres, de geschatte locatie en de browser.

Hoewel dit een alleen-lezen gedeelte is, dus u kunt hier geen instellingen bewerken of wijzigen, zou het u moeten waarschuwen of er verdachte activiteit heeft plaatsgevonden in uw account. Google heeft zelfs een prompt op deze pagina en merkt op dat als u iets ziet dat er verdacht uitziet, u de richtlijnen moet volgen om uw account te beveiligen.

5. Bekijk uw apparaten

Als u uw recente beveiligingsactiviteit heeft gecontroleerd en niets verdachts heeft gevonden, kunt u doorgaan met het beoordelen van apparaten met toegang tot uw Google-account. Selecteer onder de kop Your devices de optie Manage devices. Hiermee wordt een lijst geopend met elk apparaat dat momenteel is aangemeld bij uw Gmail-account.

U kunt ervoor kiezen om ongebruikte of oudere apparaten uit te loggen. Ze verschijnen in een aparte collectie met het label Waar u zich heeft afgemeld. Elk identificeren kan een beetje een uitdaging zijn; als de activiteit bijvoorbeeld afkomstig was van een Windows-pc, zou het logboek alleen de apparaatnaam als Windows weergeven in plaats van als iets unieks.

Als u het niet zeker weet, wees dan voorzichtig en meld u af. Het ergste dat kan gebeuren, is dat u zich opnieuw moet aanmelden op dat apparaat.

6. Beheer apps van derden

Nadat u zich hebt afgemeld bij apparaten, moet u de apps van derden met accounttoegang bekijken op de pagina Beveiligingsinstellingen. In deze lijst wordt elke app beschreven die u toegang heeft gegeven tot uw Google- of Gmail-account. Net als bij andere delen van uw account, is de lijst een overzicht en kunt u elk item selecteren om de details uit te vouwen.

Als je een probleem hebt met je gmail-account, bezoek dan onze website Gmail klantenservice telefoonnummer

Sunday, 6 December 2020

Hoe u uw e-mailwachtwoord op uw iPhone of iPad kunt wijzigen

Gmail-wachtwoord opnieuw instellen op uw iPhone en iPad

Het is relatief eenvoudig om uw Gmail-toegangscode opnieuw in te stellen vanaf een iPhone of iPad, of deze nu is gekoppeld aan de Apple Mail-app of niet. Beginnen:

1. Open de Instellingen-app op uw iPhone of iPad.

2. Blader omlaag en tik op Wachtwoorden.

3. Voer de toegangscode van uw iPhone in of verifieer uw identiteit met Face of Touch ID.

4. Tik op Google of Gmail in uw lijst met sites.

5. Als u op dit moment uw Gmail-wachtwoord bent vergeten en het niet wilt wijzigen, vindt u uw wachtwoord hier.

6. Als Gmail of Google er nog niet zijn, tik dan op de knop Toevoegen rechtsboven in het scherm.

7. Voer de website, uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Dit zal niet helpen als u uw wachtwoord bent vergeten, dus het kan zijn dat u naar de site zelf moet gaan om uw wachtwoord te resetten naar iets dat u zich kunt herinneren.

8. Tik op Gereed.

9. Als u het wachtwoord wilt wijzigen, tikt u op de naam van de site onder Website.

10. Wanneer u naar uw Google-accountpagina wordt geleid, voert u uw Gmail-wachtwoord in of gebruikt u Face ID.

11. Tik op je Google-accountpagina op Persoonlijke info.

12. Tik op Wachtwoord.

13. Voer uw wachtwoord nogmaals in.

14. Voer uw nieuwe wachtwoord in, bevestig het en tik op Wachtwoord wijzigen.

Als je vragenhebt over gmail, bezoekdanonze website Gmail Nederland Contact

Wednesday, 21 October 2020

Hoe u eenprofessioneel e-mailadresinstelt met Gmail en G Suite

Na het maken van een website, is het eerste dat elke bedrijfseigenaar nodig heeft een professioneel e-mailadres met zijn bedrijfsnaam erin.

Een professioneel e-mailadres helpt u vertrouwen te winnen wanneer u zaken doet met andere bedrijven en klanten.

G Suite is de productiviteitssuite van Google waarmee u Gmail kunt gebruiken met uw eigen professionele e-mailadres. In dit artikel laten we u zien hoe u een professioneel aangepast e-mailadres voor uw merk instelt met Gmail en G Suite.

Wat is eenprofessioneel e-mailadres?

Een professioneel e-mailadres is het adres met uw bedrijfsnaam. Zo is john@myphotostudio.com een ​​professioneel e-mailadres.

E-mailaccounts op gratis e-maildiensten zoals john.photographer@gmail.com zijn niet goed voor het bedrijfsleven omdat ze er niet professioneel uitzien. Uw klanten en andere bedrijven zullen een professioneel e-mailadres betrouwbaarder vinden.

Voor een professioneel e-mailadres heeft u een domeinnaam en een website nodig. We hebben stapsgewijze handleidingen over hoe u een domeinnaam kiest en hoe u snel een website maakt.

Waarom G Suite gebruikenvoor e-mailadressen van professionelemerken?

E-mail is een van de belangrijkste communicatiemiddelen voor ondernemers. Als u een belangrijke e-mail mist, kan dit uw bedrijf schaden.

De meeste e-mailservers voor webhosting zijn onbetrouwbaar, beperkend, geïsoleerd en minder veilig. Je zou niet eens weten of de e-mail die je hebt verzonden, daadwerkelijk is afgeleverd.

Dit is waar G Suite en Gmail binnenkomen.

Gmail is de marktleider op het gebied van e-mail met 1,5 miljard maandelijkse actieve gebruikers. G Suite is de productiviteitsappsuite van Google voor bedrijfseigenaren, inclusief Gmail, en wordt al gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven en 80 miljoen studenten / docenten.

G Suite werkt met uw eigen domeinnaam, waarmee u Gmail kunt gebruiken om uw professionele e-mailadres te maken.

Als je vragenhebt over gmail, bezoekdanonze website Gmail contact Opnemen

Tuesday, 20 October 2020

Hoe u een professioneel e-mailadres instelt met Gmail en G Suite

 

Na het maken van een website, is het eerste dat elke bedrijfseigenaar nodig heeft een professioneel e-mailadres met hun bedrijfsnaam erin.

Een professioneel e-mailadres helpt u vertrouwen te winnen wanneer u zaken doet met andere bedrijven en klanten.

G Suite is de productiviteitssuite van Google waarmee u Gmail kunt gebruiken met uw eigen professionele e-mailadres. In dit artikel laten we u zien hoe u een professioneel aangepast e-mailadres voor uw merk instelt met Gmail en G Suite.

Wat is een professioneel e-mailadres?

Een professioneel e-mailadres is het adres met uw bedrijfsnaam. Zo is john@myphotostudio.com een ​​professioneel e-mailadres.

E-mailaccounts op gratis e-maildiensten zoals john.photographer@gmail.com zijn niet goed voor het bedrijfsleven omdat ze er niet professioneel uitzien. Uw klanten en andere bedrijven zullen een professioneel e-mailadres betrouwbaarder vinden.

Voor een professioneel e-mailadres heeft u een domeinnaam en een website nodig. We hebben stapsgewijze handleidingen over hoe u een domeinnaam kiest en hoe u snel een website maakt.

Waarom G Suite gebruiken voor e-mailadressen van professionele merken?

E-mail is een van de belangrijkste communicatiemiddelen voor ondernemers. Als u een belangrijke e-mail mist, kan dit uw bedrijf schaden.

De meeste e-mailservers voor webhosting zijn onbetrouwbaar, beperkend, geïsoleerd en minder veilig. Je zou niet eens weten of de e-mail die je hebt verzonden, daadwerkelijk is afgeleverd.

Dit is waar G Suite en Gmail binnenkomen.

Als je vragen hebt over gmail, bezoek dan onze website Helpdesk gmail Nederland


Gmail is de marktleider op het gebied van e-mail met 1,5 miljard maandelijkse actieve gebruikers. G Suite is de productiviteitsappsuite van Google voor bedrijfseigenaren die Gmail omvat en al wordt gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven en 80 miljoen studenten / docenten.

G Suite werkt met uw eigen domeinnaam, waarmee u Gmail kunt gebruiken om uw professionele e-mailadres te maken.

Tuesday, 6 October 2020

Procedure: Google Business Setup op de iPhone

 Google biedt een reeks internetservices voor bedrijven die het beheer van de online gegevens van hun werknemers willen uitbesteden. Met een Google Apps-account worden de e-mail-, contact- en agendagegevens van alle gebruikers opgeslagen op de servers van Google en zijn ze toegankelijk via een aangepast domein. Als u een zakelijke Google-account heeft, kunt u deze instellen op een Apple iPhone en het apparaat configureren om uw e-mail, adresboek en agenda's te synchroniseren.

 

1 Tik op het pictogram "Instellingen" op het startscherm van de iPhone.

2 Ga naar de sectie E-mail, contacten, agenda's van het hoofdmenu en tik op de optie "Account toevoegen".

3 Kies "Microsoft Exchange" uit de lijst met accounttypes.

4 Voer je volledige zakelijke e-mailadres van Google in en tik op 'Volgende'.

5 Typ uw volledige e-mailadres in het veld Gebruikersnaam en voer uw zakelijke Google-wachtwoord in het veld Wachtwoord in. Laat het veld Domein leeg en tik op "Volgende".

6 Vul het veld Server in met "m.google.com" en tik nogmaals op "Volgende".

7 Verplaats de schuifregelaars naast "Mail", "Contacten" en "Agenda's" naar de positie "Aan". Als u wordt gevraagd naar bestaande gegevens, kiest u "Op mijn iPhone bewaren" in het dialoogvenster.

8 Tik op de knop "Gereed" in de rechterbovenhoek van het scherm om het instellen van het account te voltooien.


Als je een vraag hebt over Gmail, bezoek dan onze website Gmail Ondersteuning Nederland.


Friday, 25 September 2020

Procedure: Google Business Setup op de iPhone

 Google biedt een reeks internetservices voor bedrijven die het beheer van de online gegevens van hun werknemers willen uitbesteden. Met een Google Apps-account worden de e-mail-, contact- en agendagegevens van alle gebruikers opgeslagen op de servers van Google en zijn ze toegankelijk via een aangepast domein. Als u een zakelijke Google-account heeft, kunt u deze instellen op een Apple iPhone en het apparaat configureren om uw e-mail, adresboek en agenda's te synchroniseren.

  1. Tik op het pictogram "Instellingen" op het startscherm van de iPhone.
  2. Ga naar de sectie Mail, Contacten, Agenda's van het hoofdmenu en tik op de optie "Account toevoegen".
  3. Kies "Microsoft Exchange" uit de lijst met accounttypes.
  4. Voer je volledige zakelijke e-mailadres van Google in en tik op 'Volgende'.
  5. Typ uw volledige e-mailadres in het veld Gebruikersnaam en voer uw zakelijke Google-wachtwoord in het veld Wachtwoord in. Laat het veld Domein leeg en tik op "Volgende".
  6. Vul het serverveld in met "m.google.com" en tik nogmaals op "Volgende".
  7. Verplaats de schuifregelaars naast "Mail", "Contacten" en "Agenda's" naar de positie "Aan". Als u wordt gevraagd naar bestaande gegevens, kiest u "Op mijn iPhone bewaren" in het dialoogvenster.
  8. Tik op de knop "Gereed" in de rechterbovenhoek van het scherm om het instellen van het account te voltooien.

Als je een vraag hebt over Gmail, bezoek dan onze website. Gmail helpdesk telefoonnummer Nederland

Thursday, 20 August 2020

Herstel van Gmail-account

 Hoe een Gmail-wachtwoord herstellen?

Toen u uw Gmail-account aanmaakte, koos u een e-mailadres, een wachtwoord en gaf u enkele beveiligingsinformatie op. Uw Gmail-wachtwoord is hoofdlettergevoelig en u kunt het vergeten als u zich niet onlangs bij uw account hebt aangemeld.

Volg deze stappen om uw Gmail-account te herstellen.

Ga naar de herstelpagina van Gmail-account en voer uw e-mailadres in.

Voer het laatste wachtwoord in dat je voor je Gmail-account hebt gebruikt.

Als je je wachtwoord niet meer weet, probeer dan het meest recente wachtwoord dat je kunt onthouden.

Als je het niet meer weet, klik dan op 'Probeer het op een andere manier'

U kunt uw account met uw telefoon ophalen door uw identiteit te verifiëren met wat informatie.

U kunt ervoor kiezen om uw account te herstellen door een resetcode te sturen naar het telefoonnummer dat u voor uw account hebt geregistreerd.

Of u kunt proberen uw geheime vraag te beantwoorden

Onze tips: Als u uw beveiligingsvraag probeert te onthouden, let dan op spelling en snelkoppelingen!

Als u nog steeds niet kunt herstellen, kunt u uzelf een resetcode sturen naar het alternatieve e-mailadres dat u voor uw account heeft geregistreerd.

Een herstel-e-mailadres helpt u weer toegang te krijgen en is waar we u beveiligingsmeldingen sturen.

U kunt een alternatief e-mailadres gebruiken om u aan te melden.

Een e-mailadres voor contact is waar u informatie krijgt over de meeste Google-services die u gebruikt.

als het accountherstel niet werkt, bel dan onze 24x7 Gmail helpdesk telefoonnummer.